torsdag 17 januari 2008

USCH, BLÄ, FY & SKAM...

Kopplad, vad är det för ngt liv då???? I 2 dagar nu så han matte hållt mig kopplad... SKAM & SKANDAL!!!! Jag har även fått 1 straff - FOT... Ärligt, varför ska man gå fot?? Jag vill ju springa, det är livet. Men jag skötte mig & fick beröm, så det var ju possitivt.

Vi ska nog nog på ringträning ikväll me, det är kul. För om jag står fint & springer snyggt så får jag godis. Men dommaren där tycker att jag är lite tunn... Ett muskelpaket med snygga linjer säger han, men vill att jag ska ha mer hull. Matte ger mig mer mat, men eftersom jag springer så mycket så lägger jag inte på mig. Men hellre som jag är nu än att ha fläsk, då orkar jag kanske inte springa så som jag gör nu. Ja ja, sicket ilandsproblem. Det löser sig, huvudsaken är ju att jag mår bra nu.

Inga roliga bilder idag men detta är från när jag var bebis.

Kram



& här sträcker jag på mig i min älskade puff

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj Alice, du ska veta vad Noah är avundsjuk på din puff! Men biter du inte hål i den så att det blir "puffinnehåll" överallt?

Anonym sa...

jenny & noah:
Ne, inte än! Men tack för tipset... hihi Ne då, det är det käraste jag har. Nu när matte äntligen fattat att man inte kan ligga i en biabädd utan filt så har jag börjat att variera mig! Men puffen är allt bäst

Anonym sa...

Vilken härlig puff-bild:-) Kram Lotta och Judith

Anonym sa...

Vilken puff jag hade en sådan när jag var liten valp, men jag tror det var Gustav som bet sönder den men matte säger att det var jag, kanske det var jag kommer inte ihåg.
Angie