tisdag 15 januari 2008

Tänk vad man får göra hos andra

Ok, håll i pälsen... Idag har jag varit uppe på ett köksbord & lekt med en kattunge på typ 6 mån. Var hemma hos mattes kompis Pauline & lekte med hennes hundar. Sniff & Macy är Cane Corso & Millie är en whippet. Det var gör kul. Efter vi hade varit ute & dampat av oss så fick vi komma in i köket. Paulines mamma Lena är jättesnäll, för medans matte & Pauline var ute & hämta hundar så visade hon att det var OK att vara på köksbordet. Millie får lov att vara där eftersom huset är fullt av Cane Corso, hon måste komma undan på ngt sätt. På bordet finns även Figaro, katten... han har en extra tå på varje tass, skitcoolt. Men han tål inte så mycket gruff, för när jag vill bekanta mig med honom så brukar han fräsa åt mig. Men det bekommer inte mig, man kan fatiskt slå en katt med tassen... huhu. Efter ett tag när han märker att jag inte ska KÄKA honom så lugnar han sig, samma visa varje gång. Ärligt, katthårbollar... det finns väl gränser för vad jag stoppar i mig... ELLER???? Ok, kanske inte då. Tyvärr så glömde vi ju kameran är ju klart, men jag slänger ut ett kort som visar hur trött jag kan vara efter en sån här dag. Dessutom så är det såhär en riktig tröja ska se ut... Inget fjantigt rosa!!!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Syrran! Du rockar fett! Kram från Judith. Ps! Matte hälsar!

Anonym sa...

Pricketin, kom snart tillbaka!

/Macy Gray

Anonym sa...

vilken fin tröja! :)

Anonym sa...

Oha vilkeb snygg tröja du har, min matte sydde en rosa till mig med namnet på hon säger att jag är hennes prinsessa.
Kram Angie