söndag 13 januari 2008

Men ärligt...



Är detta ett skämt???Jag vägrar & le, tänker inte ens titta åt detta hemska påhitt. Ok att ett täcke kan vara skönt när matte måste dra ut mig ur & skur även om jag trotsar. Men detta... Pust & stön, tänk om ngn skulle se mig i en mindre passande ROSA stickad tröja! Typ: "Ingen vill veta vart du köpt din tröja" (med raymond & maria) tro 17 det om man ska se ut såhär... USCH, men som tur var så åkte den av fort, "skulle bara se om den passade" hette det. Säkert...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha!! Vilken underbar text till den söta bilden :) Jag tycker det är slkitsnyggt med rosa minsann! ;)

Anonym sa...

Jag tycker iaf att du är snygg i tröjan, rosa passar dig! Puss puss från Noah! :)

Anonym sa...

Ha ha ha Judith garvar ihjäl sig åt syrran sin... och jag säger till henne- Vänta bara judith tills vi klär på dig till Januaritävlingen! Då tystnade hon:-) Jättefin blogg! Jag ska bannemig försöka mig på en jag me;-) Kram!!! Lotta