söndag 2 mars 2008

En MYCKET aktiv dag

Idag först på morgon så kom mattes jobbakompis Lotta med sina whippet, som tävlingsspringer... Shit vad det gick undan vill jag lova & det var kanonkul. Hem & åt frukost, lite vila & sen iväg. Till mattes kompis Jocke (han som har Laika, golden retriver) hans syrra har River, en Berner sennern, fullt ös... På vägen hem så åkte vi förbi Tyko en polare till mig & hans husse Thomas. Vi sprang, sprang & sprang en bra stund & det var lika roligt som vanligt. Men nu flera timmar senare är jag jättetrött & ska kasta mig i puffen för att verkligen slappa & vila upp mig lite.

Ha en bra eftermiddag, kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jisses vad du haft skoj idag syrran! Min dag har iof inte varit så tokig heller... Jag har busat med Grimm på ängen och senare på eftrmiddagen gick matte ut på långpromenad. Då träffade vi på två stora jyckar(Grand Danoise)de gick i en trädgård och kom till staketet i full sula, jag tror att de tyckte jag var läcker men jag tyckte de var stora å brötiga... senare träffade vi på en liten Kinesisk naken hund... han fick jag busa med i hans trädgård, han hette Åke och var lite skraj för mig! ha ha.. jag hade kul iaf... kram på dig! /Judith