måndag 25 februari 2008

En sällsynt natt i sängen

Det är ganska skönt att slippa vara ensam på dagarna, matte är ju hemma med mig.

Inatt fick jag till & med ligga i sängen, det kommer troligtvis inte ske på länge men när matte behöver mig så är det klart man finns där...

Lördag:

Jag & matte fixade en äpplepaj & åkte hem till Marianne med familj. Keo & Saldo, familjen rottisar & jag lekte oss trötta & jag fick äta från tallrikar. Jag simmade i deras damm, underbart var det. En kulig dag & jag var jättetröt när vi kom hem.

Söndag:

Prickträff i Skövde. Tjo hoo vad kul det var. Att få springa med andra hundar är det bästa som finns, speciellt prickiga hundar då förstås. I Skövde fick jag träffa: Honey, Soda, Candy & Puffie. En riktig rolig dag.

& nu ser jag fram emot när jag ska till syrran... Men oroa er inte, jag kommer säkerligen tjata hål i era huvuden på denna sida fram till dess

Tyvärr inga kort pga kameran, men det finns på forumet! Jag var lortig som vanligt ha ha. Matte var sådär nöjd, men hon älskar mig ändå

Kram


Men om jag vill så kan jag bli riktigt smutsig... hihi
(Foto från 1 års kalas)
Foto: Emelie



Själv skrattar jag mest åt det, det viktigast är ju att ha kul

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt smile. matte säger att jag är en lortgris också men det är väl inte mitt fel att jag det är så smutsigt ute.
Angie

Anonym sa...

hihi, ja ren var du då inte på ditt kalas! fast inte jag heller...men om man jämför med dig var jag ju nästan i utställningsskick! ;)