måndag 11 februari 2008

Sorgen har inte lagt sig ännu...

Usch vad tråkigt det är utan kamera... :(

Men vad ska man göra, det är bara att gilla läget!!!

De sista dagarna har det inte hänt så mycket förutom att matte har börjat & jobba sig. Det där som jag tog upp en annan dag med att gå fot. Det kör hon hårt med nu, F*n vad tråkigt. Jag menar, det är klart jag kan den biten, men nu handlar det inte om det utan : JAG VILL INTE...

Vi går våra promenader & i morgon så ska vi nog till skogen med Emelie & Melwin... Jag berättade väl att de stannade hemma & inte åkte tillbaka till USA?!?!?! Det var tydligen kärleken som hägrade, men det är jag glad för, jag gillar Melwin.

Skogen är ju ett himmelrike & det bästa är att det finns hästar i en hage brevid som man kan jag hästar i... 3 /4 hästar har bara mat i huvet med den 4:e är det fart i. Jag får inte jaga den & matte hotar med koppeltvång. Ärligt, vem bryr sig..hihi
Ja ja, vi får väl se hur det blir. Skit sak cykel, nu ska jag vila en sväng.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Fot det är ju så tråkigt att gå jag brukar hoppa som en groda och då tröttnar matte fort. Idag skulle vi på avslutningen på lydnadskursen men matte har ont i ryggen så vi fick springa i skogen och det var kul, jag jagade Daizie så hon blev jättearg på mig men vem bryr som om henne.
Kram Angie