onsdag 5 mars 2008

Nu är det mattes tur

Hej hopp. Johanna heter jag & jag bor med Alice. Är 23 år & jobbar på Volvo Penta här i Vara där vi bor.

Jag kom precis hem från att ha lämnat Alice i Skene hos hennes syster Judith med familj. Det är riktigt tomt & tyst här hemma men jag vet ju att hon har det bra. Men det är väl så att hur bra våra djur än har det borta så är det alltid skönast att ha de hemma.
Jag ska på planeringskonference med IF Metall styrelsen & då kan jag ju inte ta med mig min fyrbenta älskling.

Men de fick rusa av sig ordentligt innan vi gick in. Träffade två nya prickar som vi inte sett förut & det var Sune & Sally, det var skoj.

Nu ska jag checka in mig i soffan inför Grey´s Anatomi. Ha en trevlig vecka, mvh Johanna


Tack snälla Lotta för att Alice kunde få bo hos er ett par dagar

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Matte Johanna! Det har verkligen varit skojigt att få rå om din goa tös:-) Det är otroligt vad lika våra hundar är till sättet, de rör sig lika och verkar tänka och tycka på samma vis;-) Visst är det toppen att kunna hjälpa varann! Judith skulle gärna hälsa på er i Vara framöver...